A Kantxo Design név ismerős lehet a 80-as évek végi Topo Soft játékokból (számszerint nyolcból), érdekes, hogy azóta nem csinált(ak) semmit, még a kódért, grafikáért és ötletért "felelős" Ricardo Cancho Niemietz-et is utoljára 1990-ben megjelent játékoknál említi a World Of Spectrum. Ha már húsz évet vártak a visszatéréssel, választottak egy majdnem negyven éves játékot feldolgozásra: a PONG-ot (az Atari első, ráadásul kereskedelmileg is nagyon sikeres játékgépe volt).
A játékot két játékos játszhatja, mindketten kiválaszthatják, hogy melyik elemmel azonosulnának legszívesebben: villám, lángok, elektrosokk, acél, félelem, karmok, mérgek. Ha ez megvan, indulhat a játék, sajnos Joystickkal nem megy csak billentyűzettel (QAX és PLM kombinációkkal). A tűzgomb logikus módon tüzelésre szolgál. A játékmező a felülnézetből látható továbbfejlesztett ping-pong asztal, alatta láthatjuk nagy számmal a pontszámot valamint egy zöld-sárga-piros csíkos egészségügyi állapotjelzőt. Mikor még egészségesek vagyunk (van zöld csíkunk is), van energiánk lőni (lövedékünk a játék előtt választott elemnek megfelelő). Ha eltaláljuk ellenfelünket, logikus módon neki romlani fog az egészsége, ha addigra elég gyenge volt, akkor fel is robban. Az idő előrehaladtával megindul a fokozatos gyógyulási folyamat, így érdemes figyelni az állapotjelzőt, mert gyorsan kihasználhatjuk a tüzelési lehetőséget. Minden játszma 10 megszerzett pontig és minden mérkőzés két megnyert játszmáig tart. Menet közben megjelennek különböző tárgyak a játéktéren, ezeket felvéve különböző dolgok történnek:- fal: ezt nem felvesszük, erről visszapattanunk
- +1 / -1: kapunk, illetve veszítünk egy pontot
- álarcok: a két játékos pontot cserél
- áthúzott nulla: mindkét játékos pontszáma nulla lesz
- teknős / villám: lelassulnak / felgyorsulnak az ütők
- manó: kicsik lesznek az ütők
- lámpa: világos lesz (minden fehér vagy sárga)
- szem: vibráló, nagyon zavaró pálya
- pajzs: rövid ideig teljes védelem
- mágnes: néhány ütésig mágneses ütő (vonzza a labdát)
- borosüveg: részeges mozgása lesz a labdának
- gyógyszertár-jel: az ellenfél pontjait lenullázza
- felkiáltójel: felgyorsul a labda
- szellem: láthatatlan lesz a labda
- nyíl: az ütők mozgása fordított lesz (ha lefele vinnénk, akkor felfelé nyomjuk?)
Érdekesség:Emulátoron játszva néha elveszik a labda a háttérben (általában fekete háttérnél felveszi a fekete színt), ugyanez Spectrumon nem észlelhető. |