Eric vagy, egy régész, aki megtalálta az utat a rejtett kincshez, amit gonosz lények őriznek. Robbantással tudsz magadnak utat csinálni és megtalálni a keresett kincset, valamint el kell pusztítanod ellenségeidet. De vigyázz: a bombák veszélyeztetik a testi épségedet is.
Eric a főhős, Indiana Jones által inspirálva úgy gondolta, hogy a lerobbant külváros helyén, ahol ő is lakik, valaha civilizált emberek is éltek. Ha már úgyis lerobbant a telep, egy kis robbantgatás már fel sem tűnik alapon kezdett a kutatásnak. Munkavédelmi felszerelés gyanánt felkapta apja zöld kezeslábasát és nagyapja szalmakalapját, ami akár cowboykalap is lehetne és nekikezdett a "feltárásnak". Nagy meglepetésére a járatoknak képzelt törmelékhalmok alatt valóban egy labirintusrendszert talált, mégpedig egy ókori misztikus védelmi rendszerrel ellátva. A folyosók háborítatlanságáért az eddig élőlényként nem azonosított lufiszerű lények felelősek. Hozzájuk érni szigorúan tilos! Erre néhány szerencsétlen kimenetelű, elhalálozással járó pacsizás után Eric is rájött, ez lenne az ókori érintésvédelem. Szerencsére az ember a macskáktól származik, így kilenc élete van Ericnek is, a történetbe ott kapcsolódsz be, amikor Eric a tapasztalatszerzésen túl van, de már csak három élete maradt. Eric amatőr bombái ön és közveszélyesek, két lépés távolságban mindent letarolnak, eredeti céljuknak megfelelően még a meggyengült falakat is kirobbantják. Akár ötös bombasorozatokat is elhelyezhetsz a biztos hatás érdekében, ilyenkor gyorsan spurizni kell és szükség esetén bebújni egy védelmet nyújtó keresztfolyosóba. A labirintusszakaszok egyenként 15x11-lépéses pályákat alkotnak, melyek négyes csoportokba rendezhetőek: mindig van három normális szakasz, ahol egyre több ellenség van.
A negyedik szakaszban van jelentős változás, ahol Eric automatikusan potyogtatja a bombákat, amerre jár, szerencsére egyszerre csak ötöt tud továbbra is elhelyezni, aztán van egy kis szusszanásnyi szünet. Robbantás közben néha előtűnik egy kincsesláda, pénzeszsák, EXIT feliratú ajtó, ezek használata értelemszerű. Egy-egy pálya megtisztítására meghatározott időd van, aminek fogyását a szakasz teljesítésekor kapott bónusz (jobbfelső sarokban) fogyásával követhetsz. Ha az érték nullára csökken, akkor eltűnnek a falak, csak az ellenség és kétlépésenkénti téglaoszlopok maradnak. Eric megalomán végcélja a labirintusrendszer teljes megtisztítása a fura biztonsági személyzettől, de hol van a labirintus vége? |