Szoftver: Minden 7-re 1 játék - Guplman | ||||||||||||||||
2 szavazatból)
( | ||||||||||||||||
(A képre kattintva ki is próbálhatod egy javascript emulátorban!) | ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
<<< A FanZiX 2013/2 számában a(z) 64. oldalon bővebben olvashatsz erről a játékról. >>> | ||||||||||||||||
Üdvözöllek a Gulpman-ben. A cél, hogy irányítsd a figurád körben a labirintusban, és edd meg az összes ételt, amiért pontot kapsz (10 pont/étel). De kerüld el a négy zsémbes üldöződet, akik csak akkor mosolyognak, mikor elkapnak és elveszítesz egy életet. Van egy lézered, ami, ha bekapcsolod, küld egy sugarat minden üldöződ felé, de csak a következő sarokig. Ha megetted az összes ételt, akkor bónusz lézert kapsz és még több ételt, amit megehetsz. De minden 1000 pontod után az üldözőid kicsit gyorsulnak - hogy izgalmasabb legyen. A játék véget ér, mikor az életeid száma=0 vagy megnyomod az X (kilépés) gombot. A menü számos szolgáltatást nyújt: M - kiválaszthatsz egyet a 15 labirintusból T - megadhatod az átlagos játék sebességet G - megadhatod az ellenfelek minőségét, tehát a kezdeti relatív sebességüket R - lenullázhatod a legjobb eredményt I - megnézheted ezt az instrukciót D - demó, pihenj és figyeld, hogy játszom én, addig amíg meg nem szakítod P - játék elindítása Nem klasszikus Pac-Man-játék, de a labirintus, a négy ellenfél, a pálya minden pontjának kényszerű bejárása mégis Pac-Man-klónná teszi. Emberkéddel meg kell enni az összes gyümölcsöt, amiben a négy rosszkedvű üldöződ akadályozna meg, az ő kiindulási pozíciójuk mindig a játéktér négy sarka. | ||||||||||||||||
Térkép: Ezen a linken egy térkép található a játékhoz. | ||||||||||||||||
Értékelés: | ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
Publikálás a portálon: 2015-10-18 12:55:51 | ||||||||||||||||