Szoftver: Scene esszencia - Fire4ever | |||||||||
4 szavazatból)
( | |||||||||
(A képre kattintva le is töltheted!) | |||||||||
| |||||||||
Vélemény: A most bemutatásra kerülő cuccost Edy követte el, és annyira jó lett, hogy mindjárt meg is nyerte vele a Forever 5-öt. Kategóriáját tekintve egy 1kByte-os intróról van szó. Itt most ejtek egy kis kitérőt, hogy mit is jelent ez. Anno 1994-ben kezdődött a 4k intrók története, először az Assembly '94-en láttam ilyen kategóriát. Addiga már szinte minden scene party-n lehetett indulni a demók mellett zenével és grafikával. Csak szegény codereknek nem volt saját versenyük, ezért aztán a rendezők kitalálták, hogy írjanak 4 kByte-ban egy-két effektet. Csakhogy a coderek ügyes gyereket, ezért egyre több dolog fért bele 4 kByte-be. Így sikerült eljutni arra a szintre, hogy egész kis demókat hoztak össze 4k-ban, zenével, és grafikával. Úgyhogy pár party-n kisebbre vették a méretet. A Foreveren 1k a határ, a Milleniumon 512 byte. Sőt láttam (igaz PC-n) 64 byte-ból csőeffektet. Visszatérve a Fire 4 Everre... Egy 1k-s intrónál két vonalat szoktak követni az alkotók. Vagy az eredeti szellemiségben kiválasztanak egy (másfél :-) ) effektet, és azt nagyon szépen kivitelezik, vagy megpróbálnak beletuszkolni 1 kByte-ba amennyit csak tudnak. Edy intrója az első irányvonalat követi, egy tűz effektet csinált meg nagyon szépen. Mitől is lett szép? Egyrészt nagyon színes, és mint tudjuk a Speccy színkezelése nem egyszerű eset. Ráadásul ezt fokozandó még chunkos megjelenítéssel is dolgozik, szóval Edy mindent bevetett, hogy szépen nézzen ki. Sikerült is neki. A Fire 4 Ever az egyik legjobb 1k intró Speccy-re. És hogy ne unatkozzunk, míg nézzük a tüzet, némi szöveg is megjelenik, hogy aztán az enyészetté váljon. | |||||||||
Érdekes effektek: - chunkos megjelenítés - "színkavalkád" | |||||||||
Értékelés: | |||||||||
| |||||||||
Ajánló: WSS stuffok, amit még érdemes megnézni: WSS Megademo | |||||||||
Emulátor: Realspec 0.97.23, Spectaculator | |||||||||
Publikálás a portálon: 2005-09-12 00:00:00 | |||||||||